ZAINTERESOWANIA NAUKOWE
Jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą integracji sensorycznej. Moje zainteresowania naukowe skupiają się wokół kształcenia i wychowania uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi oraz ich rodzin.
NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
- nagroda Dyrektora w uznaniu za pracę na rzecz uczniów i wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w Kluczborku (2008)
– odznaczenie medalem brązowym za długoletnią służbę (2016)
- nagroda Starosty Kluczborskiego za osiągniecia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze (2021)
DOROBRK
Rozdziały w monografiach pod redakcją:
Gierok Teresa (2009) „Wpływ metody integracji sensoryczno-motorycznej na usprawnianie dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym” [w] Zmaganie się z niepełnosprawnością – kolejne wyznaczniki, (red.) J. Rottermunda. Kraków, str.141 – 147
Artykuły w czasopismach:
Gierok Teresa (2007) „ Wpływ reprezentacji poznawczych na poziom samooceny studentów i pracowników pedagogicznych – doświadczenia z badań” [w] Forum oświatowe 2(37), Warszawa – Wrocław, str. 69 – 79
Sekułowicz Małgorzata, Gierok Teresa (2008) „Diagnosis of the dysfunction of sensory integration among the children at the preschool age” . [w] Special pedagogy - between theory and practice, str.139 – 146
Segiet Teresa (2012) „Diagnoza i terapia chłopca z zaburzeniami integracji sensorycznej. Studium indywidualnych przypadków” – [w] Metodyk – biuletyn edukacyjny nr 5, Kluczbork, str. 100 - 105
Segiet Teresa (2023) „ „Dzieciństwo dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębszym z perspektywy rodzica”- [w] Niepełnosprawność dyskursy pedagogiki specjalnej nr 50, Gdańsk, s. 128-144
DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACYJNA
- nauczyciel dyplomowany
- pracownik dydaktyczny w Katedrze Pedagogiki Specjalnej (od 2022)
- nauczyciel, terapeuta w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Kluczborku (2005 – 2023)
- ekspert do spraw awansu zawodowego nauczycieli (od 2024)