Uniwersytet Opolski

Jakość kształcenia

System jakości kształcenia na kierunku Praca socjalna to zbiór wzajemnie powiązanych elementów składających się na proces kształcenia studenta, mających wpływ na właściwy przebieg tego procesu i wysoką jakość. Jakość kształcenia obejmuje studentów wszystkich pierwszego i drugiego stopnia, stacjonarnych i niestacjonarnych oraz pracowników. Podstawowym celem tego systemu jest zapewnienie nauczania na najwyższym poziomie zgodnie z obowiązującym prawem, europejskimi standardami i wskazówkami dotyczącymi wewnętrznego zapewnienia jakości w instytucjach szkolnictwa wyższego. Cel ten jest osiągany przy współudziale uczelnianych i wydziałowych komisji ds. doskonalenia i oceny jakości kształcenia w ramach wydziałowej strategii doskonalenia jakości. Strategia ta uwzględnia specyfikę wydziału i pozwala na samodzielnie opracowanie szczegółowych procedur, jednakże z zachowaniem ogólnouczelnianych wytycznych w zakresie doskonalenia jakości kształcenia.

Studia stacjonarne i niestacjonarne pierwszego stopnia 

Studia stacjonarne  – harmonogram studiów – obowiązujący od roku akademickiego 2017/2018 – modyfikacje 2023 – rok studiów I (od 2025/2026), II (od 2024/2025), III (od 2023/2024)
Studia stacjonarne – harmonogram studiów – obowiązujący od roku akademickiego 2017/2018 – rok studiów II (obrony lipiec 2024), III (obrony lipiec 2025)
Karty przedmiotów – aktualne od 2023/2024 – harmonogram modyfikacje 2023 – rok studiów I, II, III
Karty przedmiotów – aktualne do 2023/2024 – harmonogram od 2017/2018, 2019/2020 – rok studiów II, III
Karty przedmiotów – aktualne 2022/2023
Karty przedmiotów – aktualne 2021/2022
Karty przedmiotów – aktualne 2020/2021
Karty przedmiotów aktualne 2019/2020
Archiwum
Harmonogramy studiów obowiązujące od roku akademickiego 2017/2018 – PRK
Studia niestacjonarne – harmonogram studiów – obowiązujący od roku akademickiego 2019/2020 – rok studiów III (obrony lipiec 2024)
Studia niestacjonarne – harmonogram studiów z podziałem na semestry
Studia niestacjonarne – harmonogram studiów z podziałem na semestry – nieaktualny
Studia niestacjonarne
Plany studiów obowiązujące od roku akademickiego 2012/2013

Studia stacjonarne i niestacjonarne drugiego stopnia

Harmonogramy studiów obowiązujące od roku akademickiego 2019/2020
Studia stacjonarne – harmonogram studiów – Modyfikacje 2024 – rok studiów I (od 2025/2026 – brak rekrutacji), II (od 2024/2025)
Studia niestacjonarne – harmonogram studiów – Modyfikacje 2024 – rok studiów I (od 2025/2026), II (od 2024/2025)
Studia niestacjonarne – harmonogram studiów – rok studiów I, II od 2023/2024 (obrony lipiec 2025)
Karty przedmiotów– aktualneModyfikacje 2024 – od 2024/2025
Karty przedmiotów – aktualne 2022/2023
Karty przedmiotów – aktualne 2021/2022
Karty przedmiotów – aktualne 2020/2021
Karty przedmiotów– aktualne 2019/2020
Archiwum
Harmonogram studiów obowiązujące od roku akademickiego 2017/2018 – PRK
Studia stacjonarne – harmonogram studiów (brak rekrutacji)
Studia stacjonarne– harmonogram studiów z podziałem na semestry
Studia niestacjonarne – harmonogram studiów z podziałem na semestry
Harmonogram studiów obowiązujące od roku akademickiego 2016/2017

Archiwum
Pedagogika, specjalność: Pracownik służb społecznych z językiem niemieckim
– studia stacjonarne i niestacjonarne, studia drugiego stopnia Plany studiów obowiązujące od roku akademickiego 2014/2015

Help Desk
Podstawowe informacje dotyczące pracy zdalnej – w tym wykorzystania Dysku UO, Moodle oraz Microsoft Teams – znajdują się na stronie Centrum Informatycznego pod adresem Praca zdalna.

Kontakt

Mgr inż. Łukasz Masnyk
samodzielny informatyk
Tel.
77 452 74 39 
E-mail:

Mgr inż. Tomasz Chojnowski
starszy specjalista tech.
Tel. 77 452 74 39 
E-mail: 

Zespół Help Desk wspomaga pracowników Wydziału Filologicznego w pracy zdalnej. Pomoc zespołu polega na:

  • odpowiadaniu na bieżące pytania drogą mailową;
  • konsultowaniu problemów podczas spotkań online (zob. zakładkę Moodle i Teams: konsultacje online);
  • umieszczaniu materiałów instruktażowych w wypadku złożonej natury pytań i zgłaszanych problemów (Materiały instruktażowe);
  • odpowiadaniu na ogólne, często zadawane pytania w formie FAQ (zob. zakładkę FAQ).


Instrukcja wideo 
Wprowadzenie do aplikacji Microsoft Teams

Instrukcje PDF
Instrukcja migracji zespołów MS Teams
Instrukcja pobierania listy obecności z MS Teams
Instrukcja umieszczania list obecności na stronie dysk.uni.opole.pl

Zdalne zajęcia dydaktyczne – kompendium UO do 2022 r.
Strona zawiera podstawy formalnoprawne, ogólne zasady i wskazówki do realizacji zajęć dydaktycznych w formie zdalnej, obowiązujące na Uniwersytecie Opolskim w czasie stanu zagrożenia epidemicznego Covid-19 (lata 2020-2022), m. in. informacje o możliwościach wsparcia psychologicznego, dane kontaktowe do jednostek organizacyjnych, udzielających wsparcia technicznego w realizacji procesu kształcenia. Szczegółowe wytyczne ustalają dziekani poszczególnych wydziałów i koordynatorzy kierunków. LINK

FAQ

Jak spotkać się ze studentami na konsultacjach?

Jednym ze sposobów jest stworzenie zespołu, np. o nazwie „Konsultacje”, wygenerowanie kodu zespołu lub linku do kanału (np. Ogólnego) – zob. pytania poniżej – i przekazanie tych informacji studentom. Inny sposób zakłada, że studenci w godzinach konsultacji pracownika rozpoczną z nim rozmowę na Czacie (Czat >> Nowy czat [ikonka kartki i ołówka lub klawisze CTRL+N] >> Do: >> Imię i Nazwisko pracownika >> Dolna belka >> Wpisz nową wiadomość. Wysłanie jakiejkolwiek wiadomości, np. powitania, spowoduje stworzenie czatu z daną osobą i umożliwi np. połączenia audo czy wideo. Jeśli z daną osobą (wykładowcą lub studentem) prowadziliśmy już jakąkolwiek rozmowę, czat będzie dostępny na liście czatów po lewej stronie.

Jak zarchiwizować zespół?

Archiwizacji dokonujemy z widoku zespołów (ikona Zespoły na lewej pionowej belce) > trybik Więcej opcji (prawy górny róg przy przycisku Dołącz do zespołu lub utwórz nowy) > Zarządzaj zespołami > przy wybranym zespole > Archiwizuj zespół; archiwizacja pozwala na stworzenie aktywnego zespołu o identycznej nazwie.

Jak wygenerować kod zespołu?

Kod zespołu generujemy z poziomu zespołu (czyli na liście zespołów musimy wybrać interesujący nas zespół). Trzy kropeczki przy nazwie zespołu (albo w widoku głównym, albo nad listą kanałów [np. Ogólny]) > Zarządzanie zespołem > Ustawienia (w widoku głównym pod nazwą zespołu) > Kod zespołu > Przycisk Wygeneruj.

Jak wygenerować link do kanału?

Link do kanału generujemy z poziomu kanału (czyli po wybraniu odpowiedniego kanału wewnątrz zespołu; domyślny kanał to Ogólny) > Trzy kropeczki przy przycisku Rozpocznij spotkanie > Pobierz link do kanału > Przycisk Kopiuj.

Czy studenci mogą nagrywać zajęcia?

Prawami do nagrywania zajęć zarządza administrator aplikacji dla danej instytucji, czyli w naszym wypadku Centrum Informatyczne. Z założenia studenci nie powinni mieć praw nagrywania. Podobne wypadki należy zgłaszać do administratora (czyli CI).

Nie działa moja kamera. Co robić?

Ustawienia urządzeń zewnętrznych są dostępne w panelu Ustawienia (do głównych ustawień aplikacji wchodzimy z poziomu ikony Teams na pasku systemowym) > Urządzenia > Kamera. W wypadku ikony przekreślonego aparatu na szarym tle może pomóc wciśnięcie na klawiaturze klawisza F8 (czasami Fn + F8). W nowszych laptopach służy on do aktywowania / deaktywowania kamery.

Czy jest możliwe dzielenie zajęć na podgrupy (praca studentów w „pokojach”)?

Zajęcia praktyczne w MS Teams można prowadzić w podgrupach (podobnie jak robiliśmy to na zajęciach stacjonarnych). W tym celu możemy skorzystać z dodatkowych kanałów w ramach danego Zespołu. Oprócz kanału Ogólny możemy tworzyć inne, w każdym z kanałów możemy rozpocząć niezależne spotkanie i polecić studentom dołączenie do poszczególnych z nich w grupach (np. po 2, po 4, po 6 itd. osób). My, jako osoba nadzorująca, możemy przełączać się miedzy tymi kanałami (i prowadzonymi w nich spotkaniami), weryfikować stan pracy, komentować, dopowiadać, instruować, tak, jakbyśmy podchodzili do mniejszych grupek studentów na zajęciach stacjonarnych. Dołączenie do jednego spotkania powoduje „zawieszenie” naszej obecności w pozostałych, tzn. pozostałe podgrupy nie słyszą i nie widzą, co mówimy/robimy na innych spotkaniach (na innych kanałach).

Kanały można również wykorzystywać do prowadzenia tych samych zajęć w różnych grupach / na różnych kierunkach (np. dla Przedmiotu X tworzymy 4 kanały – Pedagogika opiekuńcza, Pedagogika specjalna – i na tych kanałach prowadzimy spotkania / konwersacje oddzielnie dla każdej grupy / każdego kierunku.

Od 2006 roku na Uniwersytecie Opolskim w Instytucie Nauk Pedagogicznych realizowane są studia na kierunku Praca socjalna. System doskonalenia jakości kształcenia na kierunku Praca socjalna wynika z zasad przyjętych w Instytucie Nauk Pedagogicznych. Jednak już w 2012 roku pracownicy Zakłady Pracy Socjalnej podjęli działania zmierzające do zapewnienia jakości kształcenia na kierunku praca socjalna.
Procedury Komisji ds. zapewniania i doskonalenia jakości kształcenia na kierunku Praca socjalna – 26.03.2012 r.
Procedury Komisji ds. zapewniania i doskonalenia jakości kształcenia na kierunku Praca socjalna – 26.03.2012 r. (aktualizacja Procedury Komisji ds. Zapewniania i Doskonalenia Jakości Kształcenia na kierunku Praca socjalna z dnia 26.03.2012 r.).

W Instytucie Nauk Pedagogicznych Uniwersytetu Opolskiego od roku akademickiego 2014/2015 wprowadzono zbiór zasad wewnętrznego systemu jakości kształcenia, które zostały opracowane na podstawie zarządzeń Ministra Szkolnictwa Wyższego oraz zarządzenia Rektora UO z dnia 17.11.2014 r.
Wewnętrzny system jakości kształcenia Instytutu Nauk Pedagogicznych
Wewnętrzny system doskonalenia jakości kształcenia INP 2016-2020
Wewnętrzny System Zapewnienia Jakości Kształcenia na Wydziale Nauk Społecznych UO – 2018
Strategia Doskonalenia Jakości Kształcenia WNS UO na lata 2016-2020 do realizacji w roku akademickim 2019/2020 –Dot. Kierunków: Pedagogika, Pedagogika specjalna, Praca socjalna, Psychologia, Socjologia, Design i komunikacja społeczna,Historia, Historia i teraźniejszość 40+, Muzykologia, Filozofia, Coaching filozoficzny.

Strategia rozwoju Uniwersytetu Opolskiego w latach 2021-2027
Program operacyjny UO – działania na rzecz jakości kształcenia od 1 października do 30 września każdego roku – oprócz działań cyklicznych wymienionych w dokumencie, jednostki UO realizują zadania ze Strategii Doskonalenia Jakości Kształcenia UO na lata 2021-2027 zapisane w programie operacyjnym do realizacji  w danym roku akademickim
Strategia rozwoju Wydziału Nauk Społecznych na lata 2021-2027
Strategia Systemu Doskonalenia Jakości Kształcenia na Wydziale Nauk Społecznych UO na lata 2021-2027

Cele strategiczne i szczegółowe  oraz kluczowe działania w zakresie Realizacji Strategii Rozwoju WNS na lata 2021-2027

Program operacyjny jakości kształcenia na Wydziale Nauk Społecznych na rok akademicki 2025/2026
Program operacyjny jakości kształcenia na Wydziale Nauk Społecznych na rok akademicki 2024/2025
Raport z realizacji założeń systemu doskonalenia jakości kształcenia na WNS za rok akademicki 2024/2025 – w opracowaniu
Protokół z audytu – ocena jakości kształcenia na WNS za rok akademicki 2024/2025 – w opracowaniu
Program operacyjny jakości kształcenia na Wydziale Nauk Społecznych na rok akademicki 2023/2024
Raport z realizacji założeń systemu doskonalenia jakości kształcenia na WNS za rok akademicki 2023/2024
Protokół z audytu – ocena jakości kształcenia na WNS za rok akademicki 2023/2024
Strategia doskonalenia jakości kształcenia na rok akademicki 2022/2023​ – na WNS UO na lata 2021-2027 do realizacji w roku akademickim 2022/2023 na Wydziale Nauk Społecznych UO – Dot. Kierunków: Pedagogika, Pedagogika specjalna, Praca socjalna, Psychologia, Socjologia, Design i komunikacja społeczna, Historia, Historia i teraźniejszość 40+, Muzykologia, Coaching filozoficzny, Doradztwo filozoficzne z mentoringiem

Raport z realizacji założeń systemu doskonalenia jakości kształcenia na WNS za rok akademicki 2022/2023
Protokół z audytu – ocena jakości kształcenia na WNS za rok akademicki 2022/2023
Strategia doskonalenia jakości kształcenia na rok akademicki 2021/2022 – na WNS UO na lata 2021-2027 do realizacji w roku akademickim 2021/2022 na Wydziale Nauk Społecznych UO – Dot. Kierunków: Pedagogika, Pedagogika specjalna, Praca socjalna, Psychologia, Socjologia, Design i komunikacja społeczna, Historia, Historia i teraźniejszość 40+, Muzykologia, Filozofia, Coaching filozoficzny
Raport z realizacji założeń systemu doskonalenia jakości kształcenia na WNS za rok akademicki 2021/2022
Protokół z audytu – ocena jakości kształcenia na WNS za rok akademicki 2021/2022
Strategia doskonalenia jakości kształcenia za rok akademicki 2020/2021 – na WNS UO na lata 2021-2027 do realizacji w roku akademickim 2020/2021 na Wydziale Nauk Społecznych UO – Dot. Kierunków: Pedagogika, Pedagogika specjalna, Praca socjalna, Psychologia, Socjologia, Design i komunikacja społeczna, Historia, Historia i teraźniejszość 40+, Muzykologia, Filozofia, Coaching filozoficzny
Raport z realizacji strategii doskonalenia jakości kształcenia na Wydziale Nauk Społecznych za rok akademicki 2020/2021
Strategia doskonalenia jakości kształcenia za rok akademicki 2019/2020 – wewnętrzne działania projakościowe na kierunku Praca socjalna
Strategia doskonalenia jakości kształcenia na rok akademicki 2019/2020 – na WNS UO na lata 2016-2020 do realizacji w roku akademickim 2019/2020 – Dot. Kierunków: Pedagogika, Pedagogika specjalna, Praca socjalna, Psychologia, Socjologia, Design i komunikacja społeczna,Historia, Historia i teraźniejszość 40+, Muzykologia, Filozofia, Coaching filozoficzny
Raport z realizacji strategii doskonalenia jakości kształcenia na Wydziale Nauk Społecznych za rok akademicki 2019/2020
Strategia doskonalenia jakości kształcenia za rok akademicki 2018/2019 – Praca socjalna
Raport z realizacji strategii doskonalenia jakości kształcenia na kierunku Praca socjalna za rok akademicki 2018/2019
Strategia doskonalenia jakości kształcenia za rok akademicki 2017/2018 – Praca socjalna
Raport z realizacji strategii doskonalenia jakości kształcenia na kierunku Praca socjalna za rok akademicki 2017/2018
Strategia doskonalenia jakości kształcenia za rok akademicki 2016/2017 – Praca socjalna
Raport z realizacji strategii doskonalenia jakości kształcenia na kierunku Praca socjalna za rok akademicki 2016/2017

W roku akademickim 2024/2025 na Wydziale nauk Społecznych wprowadzono nową procedurę jakości kształcenia:
Procedura zgłaszania przez studentów postulatów, uwag, skarg i zażaleń na kierunku studiów

W roku akademickim 2024/2025 na Wydziale nauk Społecznych wprowadzono nową procedurę jakości kształcenia: Procedura monitorowania losów absolwentów i analiza potrzeb rynku pracy na kierunku studiów

Na studiach drugiego stopnia na kierunku Praca socjalna przeprowadzana jest:
Karta oceny efektów kształcenia uzyskanych podczas praktyki ciągłej (wypełnia opiekun w placówce/instytucji) – Karta  jest realizowana od roku akademickiego 2016/2017. Jest to wewnętrzna karta oceny na kierunku Praca socjalna. Karta może być modyfikowana w momencie, gdy modyfikacji ulega program studiów.

Na kierunku Praca socjalna przeprowadzana była również wewnętrzna pn. Procedura oceny efektów kształcenia z zastosowaniem narzędzia – Karty oceny efektów kształcenia w obszarach wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych. Procedura prowadzona jest od roku akademickiego 2017/2018 w związku z zawieszeniem procedury ogólnouczelnianej w tym zakresie. Początkowo była realizowana w formie papierowej, potem przybrała formę online z wykorzystaniem formularza Google.
Od roku akademickiego 2018/2019 zmieniła się nazwa Procedury na Procedura oceny efektów uczenia i nazwa Karty na: Karta oceny osiągania zakładanych efektów uczenia w obszarach wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych.
W roku akademickim 2022/2023 dokonano rewizji Procedury, nadając jej nazwę: Samoocena osiągania przedmiotowych efektów uczenia się dokonywana przez nauczycieli akademickich. Jest ona nadal realizowana online z wykorzystaniem programy MS Teams Forms.
Przykłady metod oceny efektów uczenia – mierniki jakościowe i ilościowe (źródło: procedura SDJK -O-U5).

Procedura 1. wewnętrzna efekty kształcenia PRAKTYKI ZPS – zmiana 1.
Procedura 1. wewnętrzna efekty uczenia się – PRAKTYKI KPS – zmiana 2.
Procedura 2. wewnętrzna_samoocena osiągania przedmiotowych efektów uczenia się dokonywana przez nauczycieli akademickich – zmiana 3.
Procedura 2. wewnętrzna_samoocena osiągania przedmiotowych efektów uczenia się dokonywana przez nauczycieli akademickich – zmiana 4.
Procedura 3. wewnętrzna praktyka ciągła – ocena przez studenta_PPS – zmiana 0.
Procedura 3. wewnętrzna praktyka ciągła – ocena przez studenta_PPS – zmiana 1.

Wewnętrzny System Zapewniania Jakości Kształcenia na kierunku Praca socjalna (aktualizacja Procedury Komisji ds. Zapewniania i Doskonalenia Jakości Kształcenia na kierunku Praca socjalna z dnia 26.03.2012 r.)
Procedury Komisji ds. zapewniania i doskonalenia jakości kształcenia na kierunku Praca socjalna – 26.03.2012 r.

Ocena nauczycieli akademickich Instytutu Nauk Pedagogicznych i Wydziału Nauk Społecznych dokonana przez studentów:

Ocena jakości kształcenia dokonywana przez nauczycieli akademickich:


Ocena realizacji zajęć dydaktycznych w formie zdalnej przez studentów WNS:


Ocena pracy pracowników wybranych jednostek administracyjnych UO przez studentów:

Raporty z badania studentów przyjętych na pierwszy rok studiów

Dnia 26 czerwca 2016 r. Radę Programową kierunku Praca socjalna. Jej utworzenie miało na celu wzmocnienie jakości kształcenia, dostosowanie programu studiów do zmieniających się potrzeb społecznych i rynku pracy oraz rozwijanie współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym.

Rada Programowa pełni obecnie funkcję doradczą i opiniującą w zakresie:

  • oceny i aktualizacji programu studiów,
  • dostosowywania treści kształcenia do potrzeb praktyki zawodowej,
  • opiniowania zmian w efektach uczenia się i programach studiów,
  • wspierania współpracy kierunku z instytucjami pomocy i integracji społecznej,
  • monitorowania losów absolwentów i wykorzystania wyników tych analiz w doskonaleniu kształcenia na kierunku Praca socjalna.

W skład Rady wchodzą nauczyciele akademiccy prowadzący zajęcia na kierunku, przedstawiciele studentów oraz reprezentanci środowiska społecznego i instytucji współpracujących.

Plan pracy Rady programowej obejmuje coroczne spotkania, podczas których omawiane są wyniki ewaluacji zajęć dydaktycznych, rekomendacje z przeglądów programów studiów, opinie partnerów zewnętrznych oraz wnioski z badań losów absolwentów. Na tej podstawie formułowane są propozycje działań na rzecz doskonalenia programu i rozwoju kierunku.

Pozytywna ocena kierunku Praca socjalna przez Polską Komisję Akredytacyjną

Kierunek Praca socjalna był oceniany przez Zespół Państwowej Komisji Akredytacyjnej w maju 2019 r. Dnia 7 maja 2020 r. PKA opublikowała komunikat w sprawie oceny programowej na kierunku praca socjalna prowadzonym na Uniwersytecie Opolskim na poziomie studiów pierwszego i drugiego stopnia o profilu ogólnoakademickim.
“Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej stwierdza, że proces kształcenia realizowany na Uniwersytecie Opolskim umożliwia studentom kierunku praca socjalna osiągnięcie założonych efektów uczenia się dla studiów pierwszego i drugiego stopnia o profilu ogólnoakademickim. Wszystkie kryteria określone w rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie kryteriów oceny programowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1787), uszczegółowione w załączniku nr 2 Statutu Polskiej Komisji Akredytacyjnej, stanowiącym załącznik do uchwały Nr 4/2018 Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 13 grudnia 2018 r., zostały spełnione, co uzasadnia wydanie oceny pozytywnej”.

Następna ocena programowa na kierunku praca socjalna w uczelni powinna nastąpić w roku akademickim 2025/2026.

Dziekan Wydziału Nauk Społecznych i Dyrekcja Instytutu Nauk Pedagogicznych składa podziękowania pracownikom i studentom za zaangażowanie w przygotowanie Raportu samooceny oraz spotkania z Zespołem PKA. 
 

Wydziałowe Komisje ds. Jakości Kształcenia – Kadencja 2024-2028

Komisja ds. doskonalenia jakości kształcenia

Dr hab. Irena Mudrecka, prof. UO – przewodnicząca
Dr Agnieszka Włoch
Dr Beta Górnicka
Dr hab. Iwona Dąbrowska-Jabłońska, prof. UO
Dr Mariusz Zwarycz
Dr Ewa Kiełek-Rataj
Dr Marcin Pietrzak
Dr Andrzej Prasał
Klaudia Tokarczyk – studentka

Komisja ds. oceny jakości kształcenia

Dr Joanna Janik-Komar – przewodnicząca
Dr Iwona Sobieraj
Dr Piotr Leśniak
Dr Weronika Kurcz
Dr Monika Stawiarska-Lietzau
Dr Andrzej Mamroł
Dr Mariusz Pucia
Dr hab. Marek Białokur, prof. UO
Nikola Barowska – studentka

Wydziałowe Komisje ds. Jakości Kształcenia – Kadencja 2020-2024
Pełnomocnik Dziekan ds. jakości kształcenia – Iwona Dąbrowska-Jabłońska

Komisja ds. doskonalenia jakości kształcenia

dr hab. Irena Mudrecka, prof. UO – przewodnicząca
dr Agnieszka Włoch
dr Beta Górnicka
dr hab. Iwona Dąbrowska-Jabłońska, prof. UO
dr Magdalena Piejko-Płonka (od 1.10.2022)
mgr Marcin Deutschmann (od 1.10.2022)
dr Radosław Walczak
dr hab. Antoni Maziarz
dr Marcin Pietrzak
dr Andrzej Prasał
Dominika Chmielniak – studentka
Żaneta Niemczyk (Rojek) – studentka
dr Iwona Sobieraj (do 30.09.2022)

Komisja ds. oceny jakości kształcenia

dr Joanna Janik-Komar – przewodnicząca
dr Iwona Sobieraj (od 1.10.2022)
dr Piotr Leśniak (od 1.10.2022)
dr Weronika Kurcz (od 1.10.2022)
dr Monika Stawiarska-Lietzau (od 1.10.2022)
dr Andrzej Mamroł
dr Mariusz Pucia
dr hab. Marek Białokur, prof. UO
Ewelina Bienias – studentka
dr hab. Anna Krasnodębska, prof. UO (do 30.09.2022)
dr Jacek Waldmajer (do 30.09.2022)
dr Angelika Kleszczewska-Albińska (do 30.09.2022)

Wydziałowe Komisje ds. Jakości Kształcenia – Kadencja 2019-2020
Pełnomocnik Dziekan ds. Jakości Kształcenia – Iwona Dąbrowska-Jabłońska

Komisja ds. doskonalenia jakości kształcenia

1. Irena Mudrecka – przewodnicząca, koordynator kierunku Pedagogika specjalna
2. Agnieszka Włoch – koordynator kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
3. Beata Górnicka – koordynator kierunku Pedagogika
4. Iwona Dąbrowska-Jabłońska – koordynator kierunku Praca socjalna
5. Iwona Sobieraj – koordynator kierunku Socjologia, Design i komunikacja społeczne
6. Katarzyna Skałacka – koordynator kierunku Psychologia
7. Antoni Maziarz – koordynator kierunku Historia, Historia i teraźniejszość 40+, Muzykologia
8. Marcin Pietrzak – koordynator kierunku Coaching filozoficzny, Filozofia
9. Żaneta Niemczyk – studentka WNS
10. Beniamin Miczka – student WNS

Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia

1. Joanna Janik-Komar – przewodnicząca
2. Anna Krasnodębska
3. Jacek Waldmajer
4. Andrzej Mamroł
5. Angelika Kleszczewska-Albińska
6. Andrzej Prasał
7. Marek Białokur
8. Paulina Kokot – studentka WNS

Skład Wydziałowej Komisji ds. Uznawalności Efektów Uczenia się

•    dr hab. Teresa Sołdra-Gwiżdż – przewodnicząca
(Instytut Nauk Pedagogicznych)
•    dr hab. Marek Białokur (Instytut Historii)
•    dr Katarzyna Wereszczyńska (Instytut Nauk Pedagogicznych)
•    dr Anna Bronowicka  ( Instytut Psychologii )

Wydziałowe Komisje ds. Jakości Kształcenia – Kadencja 2018-2019

Rada Programowa kierunku Praca socjalna w INP na kadencję 2018-2020:
1. dr hab. Iwona Dąbrowska-Jabłońska prof. UO  – przewodnicząca
2. mgr Agnieszka Bąkowska – sekretarz
3. dr Piotr Sikora
4. dr Ewelina Konieczna
5. przedstawiciel studentów
6. przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych

Instytutowa Komisji ds. Doskonalenia Jakości Kształcenia od roku akademickiego 2018/2019:
1. dr hab. prof. UO Eugenia Karcz-Taranowicz – zastępca dyrektora INP
2. dr hab., prof. UO Irena Mudrecka – nauczyciel akademicki
3. dr Stanisława Włoch – nauczyciel akademicki
4. dr Joanna Janik-Komar – nauczyciel akademicki
5. dr Mariusz Snopek – nauczyciel akademicki
6. dr Bronisława Ogonowski – Wydział Oświaty Urząd Miasta Opole
7. Tadeusz Witczak – student
 
Instytutowa Komisja Komisji ds. Oceny Jakości Kształcenia od roku akademickiego 2018/2019:
1. dr Beata Górnicka – przewodnicząca komisji
2. dr hab. prof. UO Iwona Dąbrowska-Jabłońska – nauczyciel akademicki
3. dr hab. prof. UO Arkadiusz Żukiewicz – nauczyciel akademicki
4. dr hab. Prof. UO Fabian Andruszkiewicz – nauczyciel akademicki
5. dr Agnieszka Włoch – nauczyciel akademicki
6. dr Karol Neisch – nauczyciel akademicki
7. Patrycja Stankiewicz – studentka
 
Skład Wydziałowej Komisji ds. Uznawalności Efektów Uczenia się:
1. dr hab. Teresa Sołdra-Gwiżdż – przewodnicząca (Instytut Socjologii)
2. dr Marek Białokur (Instytut Historii)
3. dr Katarzyna Wereszczyńska (Instytut Studiów Edukacyjnych)
Przejdź do treści